• Nederlands
  • English (Engels)
033-445 15 46
info@mindmatters.nl
Mindmatters ConsultancyMindmatters ConsultancyMindmatters ConsultancyMindmatters Consultancy
  • Wie we zijn
  • Wat we doen
  • Actueel
  • CRMunlimited
  • Contact

Technologie en klantenservice. Are you being served?

Klik hier voor de presentatie Whitepaper-klantcontactmanagement-en-servicegerichte-organisaties.pdf

Nieuwe technologie heeft een grote impact op de communicatie van organisaties. Vernieuwingen in hardware (zoals smartphones, tablets) en software (zoals online toepassingen, apps) wijzigen de dialoog tussen organisaties en hun achterban. In een wereld waar de “buitenwacht” kritisch is en zich van publieke media bediend is de correcte afhandeling van vragen, opmerkingen en suggesties van groot belang. Negatief beschouwd kan de (foutieve) afhandeling van deze inkomende contactmomenten tot ongewenste publiciteit leiden. Positief gezien kan een excellente klantenservice naast tevreden klanten free publicity genereren en de organisatie positief in de belangstelling van anderen brengen. Maar ook binnen organisaties, zoals organisaties die met vrijwilligers werken of met externe partners, is de communicatie met deze betrokkenen van groot belang voor een optimale dienstverlening. Organisaties werken steeds meer in netwerkverbanden, waarbij de ondersteuning van de netwerkpartners zeer belangrijk is. Kortom, klantenservice, zowel extern als intern, is een belangrijk onderscheidend criterium van organisaties. “Are you being served ?” in een modern jasje, ondersteund door moderne technologie.

Are you being served – het belang van klantservice voor het succes van organisaties

VolgendeVorige

Alle publicaties

  • Customer engagement in tijdperk van big data, social media en content marketing.
  • MindMatters op het KCC congres voor overheden.
  • Technologie en klantenservice. Are you being served?
  • Donateursrelaties op hoog niveau.
  • NRC en MindMatters op het InCT congres.

Archives

  • oktober 2018
  • september 2018
MindMatters

BEZOEKADRES

Utrechtseweg 35
3811 NA Amersfoort
Nederland

CONTACTGEGEVENS

info@mindmatters.nl
Telefoon 033-445 15 46
www.mindmatters.nl

© 2020 All rights MindMatters BV - Design & Development by Leucq!
  • Home
  • Publicaties
Mindmatters Consultancy